boring sickness.

när man är hemma och är sjuk har man tråkigt. därför stal jag ett sånt där tidsfördriv hos sebbe ;b hope you don't mind!

jag kommer från:
det är en lång historia, men det började med att mamma och pappa vart kär i varann och på den vägen är det...
jag är just nu: sick like a dick.
hur gammal är du: på tisdag har jag upplevt 21 jordsnurr.
tycker du om någon just nu: nej, jag ogillar alla.
om sex månader är jag: ett halvårnärmare 22.
gröna eller röda äpplen: gröna om jag måste välja. tycker äpple är läskiga.
vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller annalena.
gillar du golf: inte ens lite. min kära far tkr jag ska börja spela golf men då säger jag över min döda kropp.
vilken tid gick du upp idag: alldeles för sent.
har du sovit i din egna säng inatt: alltid!
har du strumpor på dig nu: det har jag.
hur svarar du i telefon: jag har hört att jag låter sur för jag svarar alltid bara "hallå" såvida det inte är något nummer jag inte känner igen, då svarar jag "Lina".
är du ensam nu: mja, fast jag har ju katten.
vad ska du göra ikväll: inte ett jota. kurera mig så jag blir frisk tills imorn kanske.
vad gör du imorgon: förhoppningsvis firar jag min födelsedag nägra dagar tidigare.
var vill du bo när du blir stor: det vet man aldrig.
är det okej att gråta: beror väl på situationen.
när grät du senast: minns inte faktiskt.
vilken årstid tycker du bäst om: summerlovin'
laddar du ner musik och film från Internet: gjorde det på den tiden jag hade ett snabbt bredband.
vad skulle du göra om du vann en miljon: skrika av lycka!
Bär du glasögon eller linser: glasögon har jag när jag är hemma, det händer att jag använder linser.
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte ett dugg.
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: beror på vad jag ska göra. sover gärna lite för länge!
har du piercing: hade. har tagit ut alla förrutom öronen.
vill du gifta dig: har ingen tanke på det, nej.
vill du ha barn: absolut. men inte nu.
solar du ofta: nej men jag hatar att vara blek.
är du bra på att laga mat: jag har blivit bättre. använder fantasin!
gillar du att dansa: hatade det förr men nu älskar jag det.
är du flygrädd: njet.
hur vig är du: inte speciellt vig.
vad dricker du helst när du är törstig: iskallt jävla vatten.
vilken är din favoritglass: krossad choklad.
tror du på ett liv efter döden: ingen aning...
tycker du om sushi: blä.
vad äter du helst när du ser på film: olika beroende på humör.
lever dina föräldrar tillsammans: nädu.
vad heter du i mellan namn: maria victoria.
är du morgon eller kvällsmänniska: kvällsmänniska big time.
vilken ögonfärg har du: ljusgröna.
vilken hårfärg har du natuligt: svenssonfärg = råttfärgat.
vilka hårfärger har du haft: blondt och brunt.
har du någon gång gråtit dej till sömns: det har jag.
biter du på naglarna: ja, tyvärr!
är du beroende av något: snus.
hur ofta tränar/motionerar du: har blivit bättre på det nu.
senaste låt du hörde: ödead by april loosing you eller vad den heter...
vad gör du på helgerna: slappar och partar.
brukar du bädda sängen: ja jag vägrar ha obäddat.
hur många timmar sover du om nätterna: olikaaaa...
senaste bok: har nyss börjat läsa "glöm att ni har en dotter"
har du kysst någon under den senaste veckan: nja..?
vad var det senaste du sa: sjöng oh holy night
önskar du att du bodde någon annanstans: skoja inte med mig.
vem kramade du senaste: min kittie.
saknar du någon nu: saknar å saknar...
hur många lampor har du i ditt rum: 2
vem ringde dig senast: pappa
gillar du att slåss: nej, känner inte att jag får ut nåt av det.
vad är du allergisk mot: hårfärg och missunsamma våp.
var du glad igår: inte vad jag kan minnas.
vad är din favoritfärg: jag gillar stilrena färger.
sminkar du dig: NÄ FAN HELLER. har aldrig hänt :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha det är ingen fara! Jag baxade den ju själv fårn nån random f14 bloggerska.. haha

2009-12-18 @ 19:38:22
URL: http://svepden.blogg.se/
Postat av: Lina

vilken tur :D hahah även att jag missade dom sista frågorna så de vart samma svar som hos dig :p ska genast ändra det.

2009-12-19 @ 00:31:01
URL: http://linepin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0