underbart, fast jag är lite sne.

nu är jag äntligen på björkön. väntade på katten bra länge så jag var grymt rastlös. men jag måste säga att det slår verkligen ALLT att vara här ute på sommaren. önskar att jag hade en veckas semester eller något. en helg går alldeles för snabbt!

när jag kom hit var det tomt i huset. pappa å daniel+ min bror tog båten från stan hit ut för flera timmar sedan så jag tänkte vart fan håller dom hus då? ringde upp dom och då visar det sig att dom är på skatan å äter. ja men va det då! dumt att fråga om jag skulle med. där vart jag lite sur faktiskt. haha. jävligt sur om jag ska vara ärlig eftersom jag är vrålhungrig. ÅHH.

sitter iaf på altanen nu. det är varmt och det är skönt. önskar jag var frisk så jag kunde ta mig ett glas vin och njuta lite extra av tillvaron. but no.

vad ska jag nu hitta på? det är alldeles harmoniskt här. det är då inte min stressade kropp van vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0