sunrise, sunrise, looks like morning in your eyes.

norah jones har väl en alldeles fantastis stämma :) harmonisk.

godkväll förrästen.

här ligger jag å är redo för sovstund en fredagkväll/natt. har bestämt mig för att denna helg ska spenderas i lugnets tecken. men som ni vet så brukar det dyka upp saker som är mycket roligare varje gång jag planerat det. får hoppas det bara är tråkigt denna helg då! haha. nejdå men jag är så fruktansvärt less på att alla söndagar ska beblandas med ångest. o då menar jag inte ångest över att man t.ex gjort något pinsamt på fyllan utan mer över att helgen går så jävla fort när man har roligt :p man gör av med pengar på t.ex krogen till egentligen ingen nytta alls. och kroglivet i sundsvall är som vi alla vet inte mycket att skryta över...  men ändå går man ut, om och om igen. jag säger som natalie; det är när man inte har några förväntningar alls man har roligt! vilket stämmer bra.

anywho. fredagen har alltså spenderats med en flaska trocadero, snus och framför datorn i soffan. har haft riktigt långtråkigt vissa minutrar men nu såhär i efterhand uppskattar jag det. och det lär jag göra imorgon också.

hoppas dock morgondagen inte blir lika långtråkig. fast å andra sidan vill jag inte festa heller!  kanske ska agera chaufför :)

har nyss haft ett väldigt uppiggande samtal med min kära vän annalena som jag ska hälsa på i sthlm nästa helg! vi pratade om gamla tider från högstadiet. det vart många goda skratt vill jag lova! jag kved av skratt vid vissa tillfällen. alltså den människan (annalena) minns saker som ingen annan minns. hujeda mig. tack så mycket för att du höjde mitt humör, det var ju som du vet inte det bästa innan samtalet.

nu ska jag nog alldeles strax avnjuta sömn och imorgon ska jag sova tills jag verkligen inte kan sova mer. det har jag längtat efter hela veckan. godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0