sooolen.

god afton.

fick världens godaste mat hos pappa förrut. mums! klyftpotatis, kött och grönsaker. perfekt. slapp ju laga egen mat! dessvärre har jag ju ingen matlåda till jobbet imorgon. blir väl en hemköp-sallad i vanlig ordning då...

på tisdag är det äntligen löning. men det känns som jag har en jävla massa utgifter den här månaden. hm. kan dock inte sätta fingret på vad, haha.

har nyss varit å solat lite. solarium såklart för sverige verkar inte erbjuda så mycket sol detta år. visserligen var det finväder idag men det var väl endast idag då. har solat solarium några ggr nu den senaste tiden så lite brun är man väl, men hur länge brunheten stannar är en annan fråga. den har en tendens att försvinna waaay to fast.

trött som få vart jag bara sådär helt sonika. jag som sov bort halva livet idag. men måste duscha å dona innan sängen får intas. känns jobbigt :-p

neeej ni, nu ska jag se om det finns något tåg i någon bra tid på fredag. tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0