scarred.

good evening. det var inte igår.

satt nyss och såg på scarred på MTV. ni vet där människor berättar om när dom gjort nåt trick som slutat illa, att dom gjort illa sig. egentligen borde jag inte kolla eftersom jag får så jävla ont i kroppen, seriöst. det är helt sjuka saker dom varit med om.  men jag kan inte hålla mig från att kolla heller. haha, jag som vill bli ambulanssjukvårdare. hur ska det gå när jag inte ens kan se olyckorna på tv? haha nejdå, men man får ju ont när man ser själva "slaget" liksom, när man ser i detalj hur typ vristen flyger av. uhh, ryser.

jaja. nu ska jag väl fortsätta se det här sjuka programmet.

Kommentarer
Postat av: Karro

Du måste börja skriva mer i din blogg ;)

2009-08-14 @ 21:29:29
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0