p-p-partyface.

vilket UNDERBART väder vi har fått denna lördag :) jag blir så himla glad när jag vaknar av att höra regnet smattra på fönsterbrädan och bli bländad av den svarta himlen. håller ni inte med mig? extra glad blir jag också när vädret blir så härligt när man är bjuden på grillpartaj ute i skrängstabodarna denna afton. 2O-års kalas vankas. tänk att få steka köttbitarna under skyfallet för att sedan istället för att sitta ute på altanen få trängas inomhus med alla människor som njuter lika mycket av vädret som jag.

skitlördag.

väntar nu på att natlin ska komma och hämta upp mig för en sväng ut till birsta. kanske man ska söka efter nån blommig klänning att ha på sig ikväll?

fest blir det iaf. sätta sig ner, supa sig full, resa sig upp, ramla omkull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0