hemma från sthlm.

helgen sprang förbi. som vanligt. landade i sthlm vid halv sex på fredagkvällen där jag mötte upp annalena min vän. vi tog tunnelbanan till medis och käkade middag och tog en öl. sedan fick vi beslutsångest om vilket tecken kvällen skulle gå i. i sista sekund beslutade vi oss för att springa på systemet och köpa vin och sedan åka hem till henne o dricka vinet och surra. sagt och gjort, på 10 minuter hann vi ta tunnelbanan tillbaka till stan och sedan bokstavligt talat springa till systemet och vi vart right in time.

båda var dyngtrötta under fredagen så vi satt mest bara å garvade åt allt och vi fick nog inte i oss mer än ett glas vin var. ändå hamnade vi inte i säng förrän vid halv två tiden.

kan lova er att det var ljuvligt att sova ut på lördagen. klev inte upp förrän halv ett tror jag ;o annalena hade varit vaken sedan tio så jag var förvånad över att jag inte hade vaknat.

vi for iaf bort till skärholmen för lite shopping. hann raffa åt mig lite smink och en klänning + den omtalade volumemastern från björn axén, snacka om impulsköp. efter shoppingen for vi bort till heron city för lite krubb och det vart thailänskt.

därefter vart det tillfixning och vindrickning igen. sedan drog vi ut på sthlms gator och vem kunde ana att jag och annalena skulle stå på dansgolven och rocka loss? ja, ingen av oss iaf. vi är inte direkt dansgalna och har nog aldrig någonsin intagit dansgolvet på någon av våra utgångar så vi var förvånade över vad som hände. haha. ja ibland blir man förvånad över vad man kan åstadkomma...

kom hem med bussen vd 19:30 idag och sedan dess har jag legat med duntäcket i soffan och med en massa tända ljus. älskvärt. men jag hade gärna stannat i sthlm några dagar till.

imorgon blir det jobb, sedan är jag ledig 1 dag för att sedan jobba gärnet en vecka i sträck och då får jag vara ledig 1 dag igen. inte så älskvärt.

anywho. nu ska jag sova. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0