girlpower.

Tjo!
 
Drar väl till med ett inlägg medans Natalie springer runt och gör sig i ordning. Själv är jag redan klar. Jag antar att jag inte är så avancerad. Haha. Man får väl göra så gott man kan för att se någorlunda mänsklig ut.

Well well... Imorse ringde Natalie å väckte mig runt 10 och bara någon timme senare kom hon å hämtade mig. En donkendrive stod på schemat, införskaffa solbrillor till mig eftersom mina var väck (viktigt att ha ett par!). Sedan sprang jag in på systemet för att undvika stress och därefter till dagens "höjdpunkt"... Nämligen dragracing i Sättna. Haha, japp tror det eller ej men där var vi! Bland en massa motorer. Var väl mest bara för att göra något annorlunda. En jobbarkompis och hans bror med dotter var med oss också. Var väl där 2-3 timmar högst. Mysigt men lite ont i öronen fick man...

Nu är vi hemma hos Natalie som har MF (Mattias-fritt), hehe no offence. Så nu har vi sminkat och donat med håret ett par timmar samtidigt som vi dricker cider och lyssnar på Britney Spears. När hon är klar ska vi gå och sätta oss på hennes uteplats och mysa på i kvällssolen :) Resten av kvällen är oplanerad. Roligt med lite tjejkväll också!

Nej nu börjar hon bli klar här så nu ska vi nog gå ut...Tjing tjing!

Jag och Natalie då vi åkte på kryssnign.


 


Natalie, Sebbe och jag på kryssningen. Hahah.

Vi i Sunny beach 2007.


 


Orangehårig jag med Nats på Kryssningen.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0