gammal sång.

har bloggsug men samtidigt inte. går i vågor det där. så tråkig design och några skills innehar man ju inte angående det. inte lika mycket besökare längre vilket är förståeligt. vilka läser min blogg egentligen?

samtidigt vill man inte lägga ner bloggen helt för ibland (läs: ytterst sällan) får man ju ett ryck och verkligen vill skriva ut det. men jag är en ganska reserverad person och berättar gärna ett ord för lite än ett för mycket. finns sjuuuuukt mycket ni inte vet om mig som ni aldrig heller skulle ha anat. believe me. inte många av mina nära som vet om allt heller. som sagt, jag är ganska reserverad och gör nog bäst i att vara det också :) samtidigt kan man ju ibland vilja skriva ut allt, men nej. det går inte.

anywho. allt rullar på som vanligt. börjar vantrivas som satan här i sundsvall. synd jag är alldeles för feg för att dra mig iväg bara. finns mycket drömmar, men inga mål direkt. jobbigt med det där. men det är som natalie sa till mig idag "ta tag i dig själv lina, du har världen framför dina fötter och ingenting som håller dig fast." och visst har hon rätt i det. men samtidigt...

en spark i arslet bokstavligt talat, är kanske vad man behöver.

Kommentarer
Postat av: Elin Norberg

Ja fan! Man har inget att förlora på att bara dra iväg! Snarare tvärtom =)



fast jag har faktiskt resfeber som utta bah hällvätä.

2009-08-04 @ 23:09:50
URL: http://www.elinnorberg.bloggagratis.se
Postat av: isabell

jamen great!!! :D behöver verkligen någonting att göra resten av året, fram till typ nästa höst. vill inte sitta på röven och häcka! vill tjäna stålar och samtidigt ha roligt. vi kan ju fundera ut roligheter och städer som skulle kunna vara något.



och jag håller med dig om bloggen. jag skriver oftast bara ut roligheter eller saker som är shitthesame om folk får veta. men det är såååå mycket man inte skriver ut! så mycket secrets ändå. du påmindre mig med detta inlägg, och det är lite galet. men så tror jag dom flesta bloggar är :p förhoppningsvis,,, om dom har lite vett. haah.

2009-08-05 @ 06:21:10
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0