för det var back in the days.

tjo.

ännu en lugn afton. ikväll har dock sandra varit här så jag fått lite sällskap. så tråkigt att vara ensam all the time.

åkte iaf iväg å hämtade henne i nacksta förrut. fy vilka minnen man har därifrån! fick sånna klumpar i magen. högstadietiden måste ju ha varit den bästa tiden i livet och jag får ont i magen av att veta att den tiden aldrig kommer tillbaka. åkte även förbi min & mammas lägenhet och även då fick jag ångest. jag saknar det! att bo med mamma var ju underbart och man var aldrig ensam, man fick maten serverad och det enda man behövde hålla rent var sitt lilla rum. usch, jag får tårar i ögonen... jag vill vara 15 igen. när man var 15 ville man växa upp, men när man väl gjort det så inser man hur jävla bra man hade det.

man hade även massa vänner på den tiden och alla var samlade i samma område. annalena tex bodde bara 2 minuter ifrån mig men nu däremot bor hon 4 timmar bort. pratade nyss med henne i telefonen och hon hade en massa gamla brev sparade från den tiden som jag skickat till henne som hon läste upp. så roligt! som hon sa så var hon & jag fastklistrade och har varit det sedan lektionen i femman då jag sa att det förmodligen fanns "kusar" i frukten som låg på skolbänken och hon brast ut i asgarv.

MAN HADE ALDRIG TRÅKIGT PÅ DEN TIDEN!

nu måste jag nog sova innan jag deppar ihop totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0