en jävla skit dag.

en sämre dag får man då fan leta länge efter. exakt allt har varit emot mig idag.

forsättningsvis kan jag tala om att jag har en enorm huvudvärk. och varför inte nämna att grannen har fest, igen? vad är det för fel att festa på helgerna.

vad ska jag straffas med här näst?

jo, den enda kärleken i mitt liv verkar försvunnen. dvs min katt.

igår nämnde jag att det inte skulle förvåna mig om jag skulle få dåliga nyheter idag. såhär dagen innan stockholmsresan man sett fram emot. då kan jag passa på att nämna, att sämre nyheter än det jag fick idag får man också leta länge efter. tro mig.

EN JÄVLA PISSDAG ÄR VAD DET ÄR.

Kommentarer
Postat av: Caroline

huga:( hoppas missen din kommer hem snart

2009-08-27 @ 23:03:41
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0