en hel dag med natlin.

ja igår var en heldag med natalie planerad och så vart det! hon kom och plockade upp mig med vrålåket runt halv två tiden och då brassade vi ut till birsta. tanken var att ta en riktig shoppingrunda men när vi kom fram började vi med att luncha. nachotallrik för min del och spaghetti bolognes för hennes (viktig fakta). efter det köpte jag hårfärg och sen hade ingen av oss ork till att gå runt nå mer. haha, jävligt onödig åktur dit ut. däremot svängde vi in på skopunkten på vägen hem och där fick vi med oss två par skor var. jag köpte två par med skyhöga klackar, snygga som fasen. mina andra klackisar är historia...

efter den turen for vi hem till mig å hämtade lite saker och sedan bort till henne för tillfix. hon lade färg i mitt hår (yes, jag är numera brunett igen!) och sedan sminkade vi oss och donade och sedan fick vi skjuts va vår käre arbetskollega ut till björkön där simon hade 20-års kalas. härjade på där ett tag innan vi åkte in till stan och hem till heed för ytterligare en förfest innan vi hamnade på olearys. lagomt runda under fötterna.

en helt okej dag med andra ord! inte tråkigt en sekund.

idag har jag umgåts med min mami, var där å käkade förrut. kvällen har i vanlig ordning spenderats framför tvn och söndagsfilmen, haha :p var en riktigt bra film idag faktiskt.

nu väntas jobb imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0