come away with me.

oh god. jag hopps denna vecka går lika snabbt som förra gjorde! jobbar bara 4 ½ dag, har tagit ut komptid halva fredagen eftersom jag åker till stockholm ♥ längtar verkligen efter lite miljöombyte och efter annalena.

har nyss varit uppe i tvättstugan och hållt tummarna för att det fanns någon tid då det börjar tryta med rena kläder i garden och tro det eller ej, men det fanns en tid i lilla tvättstugan. underbart. så har slängt in en maskin nu och ska väl slänga i en till om en halvtimme.

idag sov jag ut länge igen. alldeles för länge ska jag nog säga. men det har varit så jävla skönt att bara chillat hela helgen lång. inga bakisdagar. nog för att jag har haft pissjävlatråkigt men det uppskattar jag nu. sparar mig till nästa helg ist. är väl framme i storstaden runt 17 tiden cirkus och då möter a-l upp mig & då går vi och käkar på oliver twist som jag önskat ;-P vi gick dit helt spontant förra gången och maten var god! sedan blir det väl lite öl och vindrickning. men fredagen blir nog iaf relativt lugn och sen får vi köra "all-in" på lördagen ist.

sitter i skrivande stund och lyssnat på pride and joy med steve ray vaughn. blues är riktigt bra musik men det är inte många i min ålder som håller med mig, haha.

om ett litet tag ska jag åka ut till min pappa. käka middag och jobba lite är väl tanken.

hörs maybe later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0