sjuklin'

ja idag mår jag inge vidare alls. förkylningen ger inte med sig, den stannar på samma nivå. nämligen stör-nivån. ni vet när man inte är dödssjuk men inte heller kry. nåt mellanting. valde att vara hemma idag då jag låter som en anka när jag pratar och jag sitter ju trots allt och svarar i telefon hela dagarna. nu på kvällen har det inte blivit bättre utan snarare sämre så jag är rädd att jag blir hemma imorgon också... ångest. snyter mig så hårt att jag får ont i skallbasen och nyser gör jag varannan sekund. hujeda mig.

i helgen ska jag också åka ut till björkön och kurera mig. ska bli skönt att åka ut dit. har sagt att jag ska åka ut nu tusen gånger men det blir aldrig av, men i helgen ska det minsann bli det. ska väl ta och umgås med simon och kompani också om jag känner mig piggare vill säga. ser jag fram emot! så mysigt där ute på sommarkvällarna. lugnt och skönt.

har legat och sovit halva dagen idag pga att kroppen strejkat så nu när det är natt kan man inte sova. men ska nog ta å göra mig ett försök trots allt. jag behöver söööömn så jag blir frisk. haha (tyck synd om mig)

godnatt och krya på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0