bloody sunday.

hej på er.

så var dagen kommen. söndagen som jag ogillar så skarpt. eller, själva dagen i sig är det inget fel på, den är ju som vigd för soffan hela dagen. men man kan ju inte låta bli och gruva sig eftersom måndagen oftast innebär jobb. man måste liksom komma igång igen.

har iaf åstadkommit lite nytta idag. lite pappersarbete och lite städning av lägenheten. men sen har jag minsann bara legat i soffan. var nyss iväg på konsum katten (viktigt att nämna vilken konsum det var?) och köpt trocadero, snus och ostkrokar. haha. natalie gjorde mig sugen när hon nämnde det.

gårdagen var iaf väldans trevlig :) vi var ju som sagt hemma hos natalie först där vi drack lite cider och vin. sedan gick vi ner på oleary's med andré som är en kollega + hans bror. satt där ute på uteservering under "taket" medans regnet öste ner utanför. jättetrevligt och sällskapet växte. när klockan började närma sig tre gick var och en hem till sitt. en värdig kväll med andra ord, inte alltid det händer i denna stad.

nu ska jag titta om det är något sevärt på tvn och försöka somna i god tid. imorgon kommer de flesta arbetskollegorna tillbaka efter semestern så då blir det lite roligar på jobbet.

tjingtjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0