bara för att jag är mörkrädd.

helgen har varit fantastisk. fast jag är uppäten av myggor. jävla skadedjur. vad gör dom egentligen för nytta?

är iaf på björkön nu. ensam. vaknade nyss pga att jag tror jag fått feber eller nåt. trodde förkylningen hade gett med sig eftersom jag tagit det lugnt i helgen men tydligen inte, snarare tvärtom. pratade med annalena i telefonen förrut och hon tyckte jag lät trött, fast jag var bara jävligt hes. hehe. skit också. jag får bara ångest pga jobbet. men jag har faktiskt inte varit hemma nånting sen jag började.

nu kan jag inte somna om. är som sagt kvar på björkön och jag är grymt mörkrädd. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. vad är jag rädd för egentligen? måste sluta tänka så konstiga tankar. skrämmer bara upp mig själv.

aja, ska väl försöka sova igen så jag blir frisk nångång. har sovit i omgångar hela dagen idag. låg i sängen till 14 tror jag och sen satt jag mig i soffan och såg film med pappa men somnade varannan minut. jag som alltid brukar ha svårt för att bara somna sådär tvärt. tydligen tecken på att man inte är 100 % kry.

god...natt.

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag kan också vara mörkrädd;)

2009-08-11 @ 13:37:27
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0