ain't no sunshine...

i agree. it sure ain't no sunshine.

hur mår ni då?

med mig är det ok. tankspridd som vanligt. det är mycket nu. fan vad mycket det är. jag som vanligtvis är stenhård. eller tja, oftast. helt sinnesförvirrad är vad jag är. ena sekunden sitter jag å skojar och skrattar och nästa sekund bränner det bakom ögonen och tårarna vill så gärna komma ut, men jag vägrar. jag vägrar för jag vet inte vad det är jag bölar över... kan inte sätta fingret på det och det gör mig så satans frustrerad.

hej, lina heter jag. tyck synd om mig.

man måste få skriva av sig ibland. jag kanske är gladare imorgon. who knows.

på fredag blir jag iaf lite gladare, för då ska jag som sagt till sthlm och till annalena. det blir bra. det hoppas jag. det vore ju förjävligt om man fick nå dåliga nyheter innan så man ska grubbla över det när tanken är att man ska ha kul. men, jag skulle inte bli förvånad... icke.

äh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0