You got me trippin'

Hellooo.

Imorgon är det fredag, äntligen! Blir dock en grymt stressig dag. På lunchen som är på 45 minuter ska jag hinna in på stan och shoppa diverse ting inför helgen i vemdalen. Bla nya skor och någonting att ha på mig. Systemet ska hinnas med, samt köpa linsvätska. Haha. Någon mat hinner jag knappast med? Får slänga i mig något på vägen upp istället. Jag längtar! Ska bli skönt att komma bort och kul att Natalie ska med. Var längesen vi for iväg tillsammans nu. Förr var vi alltid ute på trippar.

Ryggen är fortfarande öm så jag har stått halva dagen och jobbat idag. Det var faktiskt skönt. Hoppas jag inte känner av det i helgen.

Snart ska jag åka ut och lämna bilen hos min far och sedan ska jag hem och dona lite innan det blir sängen. Känner mig redan dödstrött dock.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0