What a feeling!

Hemkommen är jag och massa minnen rikare såklart. Resan till Vemdalen var värd som fan.

Det vart en jäkla stress efter jobbet i fredags. Raka spåret hem för att packa ihop det sista och sedan bli uppplockad av Danne å Martin och sedan vidare för att plocka upp Natalie. Sagt å gjort, fort gick det även fast det hade kunnat gå ännu snabbare. Jag och Natalie vräker i oss nåt pizza-liknande äckel från Seven eleven bara för att ha nånting att grunda på. Sedan satte festen igång i bilen.

I Stöde vart det även ett stopp eftersom Hassel hade kommit på att han också skulle åka upp med oss. Så Martin åkte in i Jannikes bil och Hassel in i våran. I bilen upp vart det som sagt öldrickning och kort-knäppning. Dock glömdes kameran bort resten av helgen, TYVÄRR!

När vi kom fram så sent som vid 22-tiden gick vi in på skalet direkt och köpte inträdesband. Sedan till stugan där det vart lite tillfixning innan vi åkte in till skalet igen. Det var så gryyym mycket folk så jag och Natalie tappade bort alla på en gång och sedan yrade vi runt där inne tills vi åkte hem.

Lördagen välkomnades av en stor sol på himlen. Lycka. Jag, Jannike å Natalie grillade korv vid stugan medans grabbarna åkte i backen. Sedan vart det självklart afterski och det var nog höjdpunkten på hela helgen! Tusen graders värme, musik, en miljon glada människor, vissa var utklädda till kondomer medans andra var utklädda till indianer mm. Där satt vi bra många timmar innan vi for hem och gjorde i ordning middag. Även den var en 10-poängare. Sedan fortsatte festandet...

Nu är jag hemma och trots att jag är några tusenlappar fattigare så ångrar jag inte en sekund att vi åkte! Jag kommer absolut åka tillbaka till vårforum i vemdalen nästa år. Och gärna då så att man hinner vara där även på dagen på fredagen.

Nu är jag hemma och skönt är det att jag är ledig imorgon. Nu blir det film.

"... Det var som att han satte en kniv i ryggen på mig och vred om den, samtidigt som han stod där med ett hånflin på läpparna."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0