Väggdekoration.

Ja, precis som alla andra har jag kollat på sån där väggdekoration. Tycker det är så fint men frågan är ju då om det kommer att passa in nånstans här i min lägenhet. Kommer ju ha en stor tavla på den största väggen och man vill ju inte bara trycka in väggdekorationen nånstans. :p Det löser sig nog. Det kommer iaf att stå "those who wish to sing, always find a song". Vilket jag tyckte passade mig ypperligt då jag är en riktig sångfågel.

Nu ska jag sova hade jag tänkt. Blir en lång fredag imorgon! Visst ska det bli roligt att umgås med mitt kära team på jobbet efter arbetstid men ack så skönt det skulle vara att bara få åka hem också :) Det blir nog bra ändå hur det än slutar!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0