Trött kis.

Hello.

Ikväll har vi varit ute på galejj. Jag och mitt team på jobbet. Och jag måste verkligen säga att jag har ett sjukt roligt team. Passar verkligen in, känner jag. Nog för att jag inte vann något på hästarna, så hade jag grymt trevligt ändå! :) Vi satt kvar några st där på travrestaurangen när de hade stängt (en i teamet kände dom som jobbade där, så det var ok) och tog en extra drink och surrade innan några av oss valde krogen. Jag fann en tvilling, helt seriöst och det var komiskt. Jag och en tjej i mitt team är extremt lika varandra i sättet/personlighet. Går inte att beskriva.

Anywho, som sagt drog några av oss vidare till krogen medans andra valde att åka hem. Jag, Bettan, Emelie och Katja for till Oscar's och dansade loss till lite schlager. Hade ändå väldigt trevligt men som ni ser är jag ändå hemma relativt tidigt! Känner att jag inte vill ligga bakis och odräglig hela lördagen, därav mitt val att åka hem medans de andra dansar vidare!

Tack allihopa för en grymt trevlig kväll! :) Nu ska jag gå och sova. Buenas noche.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0