She hit the floor...

HELLO.

Idag har det varit en bra dag. För det visade sig till 99,9 % säkerhet att vi far upp till Vemdalen på fredag. I like it. Det blir jag, danne, gåsen och Natalie. Woho! Då blir det party kan jag lova. Grabbarna ska åka i backen på lördagen men det skippar jag och Nats big time. Mina knän skulle inte klara det och ingen lust har jag med det heller! Hellre sitter jag i solen och bara spanar på folk och dricker jägarmästare. Haha. Hoppas bara den där 0,1 procenten inte ställer till så det inte blir av nu bara. Då blir jag ledsen.

Tråkigt att det bara är tisdag idag. Jag hade gärna sett att det var torsdag så det bara återstod 1 arbetsdag innan det bär av. Både jag och Nats slutar så sent som 18:15 på fredagen också så det är lite synd. Man kommer iväg så sent, men det är det värt.

Nyss har jag tagit en dusch. Fortfarande rena projektet med alla vattenproblem där inne :p Men duscha bör man ju.
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på grannarnas surr och därefter sova. Förstår inte hur jag kan vara så jävla trött på mornarna fastän jag sover drygt 8 timmar. Otroligt.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0