Rött skymningsthé?

Var på coop förrut och handlade diverse matvaror. Inte många dock. Var så sugen på ett nytt thé så jag stod där i hyllan och velade mellan alla olika sorter men kom slutligen fram till att jag ska testa "rött skymningsthé". Och HUA det skulle jag inte ha gjort för det smakar blääää! Usch vilken besvikelse :( Så om jag har någon vän där ute som gillar det så är ni välkomna att dricka upp det åt mig för jag kommer då aldrig mer ta en klunk av det och jag köpte ju ett helt paket!

Jaja, nog om mitt thé som smakar usch. Håller i skrivande stund på att agera kock. Potatis, köttbullar och gräddsås m. lingonsylt står på menyn. Avancerat va? Ja men hur roligt är det att laga mat åt sig själv varje dag då..? Haha men gud va desperat jag låter men det ska ni veta att så är icke fallet! Trots att ensamheten smyger sig på ibland så vet jag att jag tycker om att vara ensam större delen av tiden. Tycker det är mysigt jag, får ju göra exakt som jag vill då.

Nej nu ska jag kolla till dom stackars köttbullarna som håller på bli svarta. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0