Nu är det natten.

Jag är dödstrött och ska sova alldeles strax. Tänkte det var värt att skriva lite oväsentliga ord här först :)

For ut till faderkakan förrut iaf. Men det blir tydligen så att vi ska ta "min" bil upp till vemmis imorn ändå. Jag tänker då inte köra, det får Danne göra. Eller nån annan, men inte jag. Har kört alla andra gånger det vankats roadtrip :p Jag och Natalie ska ju sitta i baksätet och dricka öl och peppa. Inte hålla på köra bil.

Lånade även papis mobila bredband eftersom dom skaffat nåt annat så det drar jag med mig upp till fjälls å. Blir en jävligt stressig dag imorgon alltså, jag vet inte hur jag ska lyckas få ihop allt.

Godnaaaaaaaaaaaaaaaaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0