Longfriday.

Hello.

Här sitter jag på min arbetsplats och är uttråkad. Tog på mig ett extrapass idag då det är långfredag. Men ack så tråkigt det är för det ringer ju absolut nada! En gång var tionde minut ungefär. Sitter dessutom ensam inne i mitt teams rum och Natalie i sitt teams rum. Hon skulle eg. sitta här inne men då vart hon ju tvungen å installera om alla program på sin användare osv så det tog bara tid och gjorde oss förvirrade så nu fick det bli såhär. Msn-kontakt är det enda rätta.

Vi får ju eg. inte surfa och hålla på under arbetstid men vad ska man göra då när det är såhär förbannad lugnt? Sitta och stirra rakt upp och ner? Njae.

Gårdagen var iaf trevlig. Natalie sov hos mig så vi beställde kina-mat och gottade oss. Slocknade kl 23 eftersom båda två var helt slutkörda. Skönt att sova ut även fast kl ringde kl 07:30 imorse. Sov ju bra många timmar ändå!

idag är det fredag och jag vettefan vad som händer ikväll. Blir förmodligen bara lugna gatan. En tvätt-tid skulle jag behöva omgående alltså! Snart är det nästan så illa så man får gå och köpa nya kläder. haha, fresh! Nejdå så illa är det inte men nästan.

Nej nu ska jag väl fortsätta sitta å glo ett slag så hörs vi senare då eventuellt. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0