Lina, ryggskadan, Nordlund.

Godmorgon.

Idag däremot är det ingen bra dag. Klev upp i vanlig ordning och rätt som det var knäcks nacken/ryggen till rejält så jag blir stel som en pinne å kan inte röra mig. Halv grinandes lyckas jag ändå få på mig kläder och åka ner till jobbet, vad jag nu skulle dit å göra. Ringde vårdcentralen men dom kan man ju tro bara har utbildat sig till å säga "Ät värktabletter och vila". Hem åkte jag iaf och här sitter jag nu och har grov ångest för att jag var tvungen att sjukanmäla mig. Jag skäms som en hund. Men vad ska jag egentligen göra? Klarar ju inte av att sitta ner framför en dator hela dagen som jag gör på jobbet.

Jag ber till gudarna att det är bättre imorgon så jag kan återgå till jobbet. Nej nu ska jag inte sitta här utan lägga mig ner och känna om det blir bättre. Jag hoppas att detta inte har något att göra med krocken i somras för isåfall är det inge roligt. Om detta ska stanna kvar menar jag. God bless me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0