Jahapp.

Sådär ja, då var jag tillbaka här igen! Bloggsuget verkar ha kommit tillbaka sakta men säkert. Och bara för att jag skrev så kom jag inte på något att skriva?

När jag kom hem vid halv sju käkade jag middag i vanlig ordning sen ringde min far. Han frågade om jag hade lust att komma ut och skjutsa hem min lillebrorsas tjej ;) Hehe, dom är så söta. Inte för att jag hade lust att sätta mig å köra långt ut till njurunda men man ställer väl upp :) Speciellt med tanke på hur mycket pappa har ställt upp för mig. Så det vart en långfärd minsann.

Min röda älskling är även utlagd nu på blocket (http://www.blocket.se/vi/21204777.htm?ca=4_s). Åh stackars min bil! :( Kommer sakna den...

Har ingen lust att sova nu även fast jag vet att jag kommer ångra det bittert imorgonbitti. Har gått och blivit en zombie på mornarna alltså.

Nej idag vart det inge intressant minsan. Vi får höras imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0