Du lever som du vill.

Hejsan alla.

Dålig prioritering på bloggfronten nu.

Dagen har ägnats åt städning av lägenheten. Men ändå tycker jag inte att det blir sådär skinande rent som jag vill ha det! Kan iofs bero på att min lille kisse tycker om att släppa hår all over the place :p Och sen är man ju ett smartass själv och köper en svart soffa också, då får man nästintill skylla sig själv!

Håkan och mor min kom och hjälpte mig skruva upp en hylla ovanför sängen. Vart faktiskt jättefint! Hemtrevlig liten hörna. Kanske ni får ett smakprov senare. Nånting som fattas mig nu är ett säng-överkast, samt tavlan jag suktat efter så länge! Vet inte varför jag inte fått fingrarna ur och köpt den än, men mamma sa att jag skulle få den av henne, mormor och min morbror som inflyttnings-present :D Då vart jag glad! Förstår inte varför sängöverkast ska vara så förbannat dyrt heller och det är ju inge roligt å köpa liksom! Haha. Sen ska jag införskaffa mig ett litet vitrinskåp men det kan vänta till nästa lön dimper in :) Sen är det ju såklart småprylar som fattas, t.ex en vinöppnare! viktigt viktigt. Haha, häromdagen satt jag och några tjejer hos mig här och hade lite förfest :) Som tur var kunde en av dom ta med sig en öppnare för jag hade då ingen vilket jag märkte när jag kommit hem med en vinflaska med kork. YEAH.

Nu ska jag ta och hitta pånånting tror jag :) Är ju så fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0