Don't tell me u're sorry, cause u're not.

Godkväll kära ni.

Och så var den här dagen över också. Suck. Långhelg har det varit men tycker ändå det har gått ruskigt fort! Iofs har jag bara vart ledig 1 extra dag men det är ju rätt mycket ändå för vanligtvis går ju helgerna fort som attan. But but, back to work imorgon!

For bort till Lisa förrut och satt å surrade med henne lite innan jag for bort till mamma och håkan och blev bjuppad på middag. Tacos det var mumsigt. Fick även med mig en matlåda hem, dock inte tacos men nånting ännu godare. Nämligen lövbiffs-rolader. Ni vet man rullar en lövbiff kring saker som är innuti? Haha skitsamma det lär vara smaskens imorgon vid lunchtid! Och jag slapp laga mat i mitt nystädade kök :) Lånade även duschen hos dom, haha. Det var skönt att kunna duscha utan att skvätta ner hela badrummet (har fortfarande ingen duschvägg).

Snart är det time att sova men trött är jag inte. Sov länge idag jag! Men det var jag värd. kl 09:15 ska jag befinna mig på jobbet imorgon vilket betyder att jag måste upp senast kl 7. Gääääsp!

I övrigt är jag väl lite down nu för tiden. I feel kinda' lonely. Haha. Mesigt, jag vet. Men jag tycker jag alltid sitter i den här lilla lyan för mig själv och filosoferar om allt som livet hör till. Inte roligt alls, vissa dagar tyvärr. Och inte när det blir en längre tid... Kan ingen komma och piffa upp min vardag litegrann? hehe.

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0