Clipons.

God dag!

Lördagen är kommen efter en minst sagt lugn fredag. Jag, brorsan å Danne var ut å käkade igår på o'learys och det var väl iprincip det enda jag gjorde efter jobbet. För sedan for jag hem och deckade i sängen, slut som artist och det är jag glad för idag.

Ska snart iväg å hämta min lilla mormor som ska komma och hälsa på mig :) Hon har ännu inte sett lägenheten. Sen vad som händer senare idag vet bara gudarna. Jag har ingen aning. Förslag, någon? Det är ju lördag.

Beställde löshår häromdagen ocskå å jag fick det igår. Jag vet att jag sagt att jag aldrig mer ska skaffa det men den här gången var jag smart åtminstonde och tog clip-ons. Provade det igår och färgen var väl någorlunda bra, men lite väl långt kanske? Får väl åtgärda det då. Lite svårt att sätta i det själv också eftersom jag inte har någon spegel som man kan se bak!

Nej nu ni folket bär det av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0