Brrr!

Fyfarao vad jag har frysit hela dagen idag! Brr. Inge roligt alls.

Veckan has begun. Skulle egentligen varit ledig på onsdag, enligt mitt schema, men jag tyckte det såg lite konstigt ut eftersom jag inte jobbar/har jobbat helgen så jag mailade schemaläggarn och frågade om det verkligen stämde - vilket det såklart inte gjorde! :p Så jag fick mig ett pass där ändå. Men lika bra att jag frågade så det inte blir nåt tok. Är ju ledig på måndag nästa vecka och fredagen (röd dag) men sen jobbar jag helgen.

Nu till helgen kanske jag far till Vemdalen. Är ju nå tjoffs där, dansforum eller vad det heter. Nog för att jag inte är ett big fan av dansbandsmusik men tydligen brukar det vara bra drag och en jäkla massa folk. Får se hur det blir närmare fredag.

Håller på få ett psykbryt också. Det är nämligen så att en vattenledning inne på min toalett läker utav bara helvete. Så jag får slå av och på vattnet varje gång jag ska använda det. Kan hända att det är grannen som har någon form utav vattenskada också eftersom det även droppar ifrån taket då jag slår på vattnet. Ska komma en rörmockare imorgon och kolla på det. Hallelujah vilken TUR jag har med allt!! Får städa där inne exakt hela jävla tiden. Mycket irriterande då man nyss har köpt lägenheten. Men jag heter ju Lina också och är inte direkt känd för att ha turen med mig...

Jaja, ska väl krypa ner under duntäcket innan jag omvandlas till en istapp. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0