Breathing your love.

Hoho.

Ryggen är betydligt bättre än den var i morse men ännu inte bra. Kunde inte bara ligga i soffan för det gjorde så ont så jag gick ut på en promenad, sedan har jag hållt igång och städat hela kvällen, samt tvättat en HEL DEL. Ni kanske rynkar på näsan när jag säger att jag storstädat och tvättat med en rygg som inte håller men faktiskt så känns det bättre att röra på sig än att sitta still, för då blir man så stel i kroppen.

Ska iväg å jobba imorgon iaf även om det inte är bra att jag ska sitta i 8 timmar. Men jag får bara ångest av att vara hemma. Sen ska jag boka tid hos en ortoped som får kika på nacken och ryggen för att konstatera att det inte är något ihålligt fel, som kan ha kommit efter krocken i somras. Har ju haft som blixtringar i nacken tidigare men det har alltid gått över på bara någon sekund så jag har inte brytt mig om att kolla upp det. Dumt. Nåväl, det löööser sig!

Skönt iaf att ha monstertvätten ur världen. Nu finns det nog inte en enda sak som är smutsigt här. Tog mig ju till och med tid att tvätta badrumsmattan och plädarna i soffan som knappt används. Bra så.

Nu ska jag se om det finns något annat att roa mig med. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0