Blä.

Igår vart det lugnt på hög nivå. Jag och Ewe for ut till birsta på dagen är jag handlade lite småplock till lägenheten. Bland annat en fönsterlampa till köket som jag såg fram emot att få tända, men tji fick jag. Glödknopparna jag hade hemma dög inte för den där lampan utan det krävdes nå high tech ikea knoppar som jag inte ägde, så den blir olysande ett par dagar till... Suck.

Efter birsta-trippen for vi och hälsade på Sandra å Anders och jag fick träffa den lilla(!!!) skönheten, Jasmine. Hujeda mig vilken liten människa :o Söt var hon iaf, kan man lugnt säga. Och man blir ju sugen på en liten egen men det får vänta ett par år till tror jag bestämt. Men man ska aldrig säga aldrig! Hehe.

När vi var färdiga där så for vi hem till mig med sakerna och sedan bort till Ewe för hon skulle städa. Sedan for vi på konsum och handlade extremt mycket gotta, haha. Fick inte ens i oss en fjärdedel. Hyrde 3 filmer gjorde vi men bara 1 av dom var bra. Två skräckisar och en "komedi". Komedi-helvetet var nån slags film med en massa ridande kungar i 1700-talets Italien, typ. Så den la vi åt sidan.

Idag är det söndag och ni vet vad jag tycker om det. Jag gillar't inte. En bra sak är att Anna-Lena kommer till stan ikväll, men vi hinner ju inte umgås speciellt mycket då jag jobbar hela dagarna. Men nånting ska vi nog lyckas styra upp!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0