Babiba, baboba!

Tjena. What's up?

Idag slutade jag "sent", nämligen kl 19. Fast då började jag 10:15 också, skönt! Längtar till på fredag då vi har team-aktivitet. Jag + min grupp på jobbet ska mötas upp i nåt rum på Telia kl 15 där allt börjar. Får se vad Järd (ledarn) har hittat på. Sedan ska vi alla åka ut till bergsåker där vi ska käka buffé och dricka vin till maten och självklart har vi lagt ihop päningar för att spela på travet för :p Haha jag har då aldrig varit på nåt trav men jag tror det kan bli trevligt! Läge att börja lära känna sina arbetskamrater nu kanske.

I övrigt är väl allt okej. Har känt mig kind of hängig hela veckan. Slö i kroppen osv. Men det är ju inte livshotande så man ska inte klaga. Har ännu inte varit och sett Sandra och Anders lilla Jasmine eftersom jag jobbar så pass sent och då är det väl kanske inte läge att åka upp på sjukhuset. Så jag ska träffa skönheten till helgen hade jag tänkt! Åh jag längtar!!

Ska nog gå upp och se om det finns nån tvätt-tid här i veckan för det behövs nu kan jag lova! Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0