090416

Godafton. How are you?

Imorgon är det fredag and i like it! Denna veckan har ju gått megafort med tanke på att vi var lediga i måndags. Härligt! Jag gillar jobbet (även fast jag blir lite svettig av vissa kunder) men helger sitter ju aldrig fel! Dock är jag fattig som en kyrkråtta just nu men om en vecka är det löning. Fick nåt infall idag och kände att jag ville åka till Sthlm eftersom jag är ledig lör-mån nästa vecka, men då visade det sig att annalena hade bokat upp sig på annat så det sket sig ;/ Tråkigt. En annan gång då! :)

När jag kom hem fick jag städmani som vanligt! Tänk om man kunde komma hem och slänga sig på soffan och bara njuta någon dag? Icke, jag ska nog bli städtant i mitt nästa liv. Var och kollade om det fanns någon tvätttid i helgen but noooo! Tvättade i lördags men då tvättade jag bara alla kläder men nu skulle det behöva tvättas handukar och sängkläder också. Så på onsdag blir det dubbelt upp! Då jävlar ska det tvättas. Tur jag är ledig dårå. Haha, fyfan vilket liv man har som sitter å skriver i bloggen om att man ska tvätta och städa... Hujeda mig.

Imorgon börjar jag 07:45 så då ska man upp med tuppen minsann! Så det är nog bäst att knoppa nu. Hejdoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0