Yadi yadi!

Har inte mycket på hjärtat denna afton. Ska nog mest bara krypa ner och få lite kärlek utav S. Som redan sover sen ett par timmar tillbaka. Ser ni ett mönster?

Imorgon har jag blivit lovad att bli väckt. Natalie ska ringa och hon ska få mig att vakna till genom att ställa en massa frågor. Ja, jag har blivit morgontrött idiot igen. Jag hatar det! Vi ska iaf ut och åka lite bil. Ska nämligen lämna ut dom sista inbjudningarna till mitt kalas. Orkar inte hålla på kolla upp folks adresser och kosta på mig frimärken. Nej för det ju bättre att kosta på sig bensin! Tydligen.

Imorgonkväll är det onsdagkväll. Ska nog dra en lov på makeupstores klubbkväll.

Ja, jag hade nog lite att säga ändå.

Buenas noches!

(Och snälla, om det är någon av alla er som läser min blogg som är åtminstonde lite kunniga när det gäller design, så får ni mer än gärna ge mig en hjälpande hand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0