Sömnproblem och shopping.

Jag somnade om inatt ändå. Efter många om och men. Fyfan vad jag hatar att drömma nightmares. Har som sagt drömt om hemska elder 2 dagar irad nu. Jag gillart inte. Funderade nästan på att hålla mig vaken men då hade jag ju blivit så förbannat rastlös. Hade ju bara hunnit sova 2 timmar också. Jävla skitsömn har jag fått in nuförtiden iaf.

Ikväll ska jag dock få nån slags sömntablett av min kära mor så jag får chans att vända tillbaka dygnet. Och så att jag får sova ostört åtminstonde en natt. Ska ju upp redan vid åtta imorn eftersom jag ska på möte kl 10 på KPMG. Ser inte fram emot det direkt. Men det är väl lärorikt eller nåt, antar jag. Blir nog mer roligt när man är lite mer insatt.

Var som sagt på staden idag med min kära moder. Sökte som en jubelidiot efter kläder till festen. Var mest ute efter en klänning i lila. Provade en jättefin ballongklänning ifrån MQ, men den kändes lite för lång för att vara ballongig liksom. Sen hittade jag ingen mer klänning som föll mig i smaken så jag ändrade mig och sökte efter en annan outfit. Tillslut fann jag mig en lite mer "rockig". En lila tubtop och liknande lackleggings. Tror det kommer bli riktigt snyggt till sminkningen lisa ska göra. Också måste jag sola. Big time alltså.

Någon som har något bra tips på hur man blir brun snabbt? Haha. Jag har ca 3 veckor på mig och inte speciellt mycket pengar ;p BUS har jag aldrig testat eftersom jag är livrädd för att bli fläckig och se fejkbrun/orange ut. Attans. Ja, vi får hoppas att det löser sig!

Nu ska jag knapra på apelsinkrokant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0