Karlbesök.

Karln är här på besök. Fast han ligger och sover, vilket inte var så otippat.

For på ica efter jobbet och kostade på mig en dyrgripsglass. Ben & Jerry's ofc. Evelina lurade på mig den där blandade med både brownies och cookie dough. Och tyvärr måste jag säga. Den innehöll alldeles för mycket brownies och alldeles för lite dough. Vilken besvikelse. Sorry, E! Men smaken är ju som baken. Mjök glömde jag, så imorgon blir det inte heller någon frulle.

Innan jag for på arbetet var jag på make up store och fikade med Lisa. Vi kom fram till att morgonkvällen kommer att bestå utav vin och idol-tittande. Lovande, tycker jag! En utgång är aldrig omöjlig när det gäller oss två heller. Men jag är ju fattig. I vanlig jävla ordning. Vi kom även fram till att Lisa ska sminka mig till min 20års fest. Hon tyckte vi skulle köra på en "extrem" sminkning med strass och grejer. Looking forward to it.

Brunögd vart jag idag också. Linserna kom. Trots att jag var lite ovan och vart lite lätt närsynt av dom så tjurade jag på med att ha dom i. Efter ett tag vart man ju van. Schnyggt!

Imorgon blir det till att träffa faderkakan igen. Datorköp står på schemat, vilket inte är helt fel. Fast jag måste ju erkänna att det hade varit roligare om det var en "privatdator" som skulle inhandlas. Han hade btw köpt en ny dator för några dagar sedan. Nog för att jag har sett små laptopar men denna var extremt liten. Jag trodde han skämtade med mig när han visade fodralet som var i storlek med min plånbok. Ungefär. Ska man skriva på den läre man ju måsta använda pincett. Men den var söt.

Näe, man kanske ska ta å skalla kudden.

/L.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0