Ja, jag har ju iaf rena kläder.

Det är inget skämt om man säger att det är ISjävlakallt ute. Plus att det blåser. Trots att jag var medveten om denna kyla var jag ändå tvungen att avbryta mysningen i soffan och gå ut (ända bort till bilen) för att åka till min mor som varit snäll och tvättat mina kläder eftersom våran "plupp" till vår tvättstuga inte existerar.

Har ännu inte börjat kolla på Andra avenyn men det ska jag till å göra alldeles nu.

Och förrästen. Vet att ingen kommer att bry sig om detta men jag tycker ni kan vara lite hövliga och skriva vem ni är som läser min blogg. Ser ju att ni är några stycken. *Hundögon* Kommer ihåg när man hade lunarstorm och skrev blogg där. Det var tider det. Då kunde man ju se vem som hade varit inne och snokat.

Återkommer med all säkerhet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0