Inte ett ord.

Nej, jag vet. Jag är omöjlig. Ny blogg var och varannan månad. Men den här gången har jag starka argument angående mitt bloggbyte. Det var nämligen så att min förra blogg prodigio.blogg.se var registrerad med min skolmail. Och den finns givetvis inte kvar eftersom jag inte går i skolan längre. Och dessutom funkade inte min statistikmätare. Jag kunde ju liksom inte maila till kundservice och fråga dom vad felet var eftersom dom inte hade någonting att svara till. DÄRAV mitt byte. Jag lovar att jag aldrig ska byta igen. Har jag säkert sagt förrut men den här gången håller jag det.

Jag ville faktiskt egentligen inte byta blogg eftersom att det är ett rent helvete att komma på ett någorlunda vettigt namn. Hur jag kom på mitt nuvarande namn är för att jag kallades för det i mina yngre år. Det ultimata hade ju varit att bara ha lina.blogg.se. Men eftersom att det namnet är upptaget av någon oaktiv jävel så gick ju inte det för sig.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0