Helt slut.

Äntligen lite lugn och ro. Nu har jag varit igång konstant sedan fredagsmorgon. Är så jävla trött så ni anar inte.

Idag jobbade jag mitt allra sista pass i världshistorien på jobbet jag har nu och imorgon börjar jag på nya jobbet! I like. Börjar inte där förän klockan 12 men ni ska inte tro att jag ska få sova ut imorgon inte för det. Jag måste upp i ottan igen och dona med fakturer och sådant. Inte speciellt lockande i nuläget, nej. Jag hade verkligen behövt sova som en stock tills jag blir pigg. Men men. Ska inte klaga.

Igår vart det iaf lite tjejmys för mig och Natalie i hennes nya lya. Riktigt jävla roligt hade vi! Tanken var att vi absolut inte skulle gå ut men det blir ju inte alltid (läs: aldrig) som vi planerat. Men jag ångrar mig inte en sekund för det var längesedan jag fick mig så många skratt som jag fick igår! Spelar ingen roll om jag gjorde bort mig eller vad jag nu gjorde för isåfall var det värt det. Haha, ja hualigen...

Imorse vart det till att kliva upp en timme tidigare. Började egentligen 12 men vart inringd till 11 och trots att jag egentligen bara ville dö då så tog jag mig upp och åkte skridskor ner till jobbet. Dagen har gått extremt segt och jag har bara gjort en massa fel hela dagen pga. min trötthet :p Men som sagt, det var det värt. Skönt att det över nu iaf!

Efter jobbet kom Natalie med bilen som stått hos henne sen igår. Jag for och plockade upp Emma och vi for ner och solade. Vart ej brun. Sedan vart det en donken-drive för tjejerna (Emma och Sandra) var hungriga men även jag kunde inte låta bli när vi väl var där. Sen for vi alla 3 hem till mig och kollade på Andra Avenyn. Det var så sjuuuuuukt spännande slut denna gång så jag fick åt nerverna. Hur ska jag kunna vänta en hel jävla vecka på att få se fortsättningen? Och då kommer dom säkert inte ens visa nåt ifrån dagens program för så gör dom ju alltid. Handlar alltid om olika folk.

Jaja, varför sitter jag här och skriver när jag är tröttast i stan? Jag ska sova som en gris nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0