Haloumi med pesto.

Halloj.

Datorköpet är avklarat och jag sitter vid den nya nu. Den är rätt lik den jag redan har fast detta är en HP. Har suttit och installerat den nu i en bra stund. Väntar på att fadern ska återkomma så jag vet om det är något jag ska göra i dagsläget eller om jag kan åka hem.

Det vart ingen lisa-kväll ikväll. Men det pga orsak. Vi får ta det en annan dag helt enkelt! Däremot ska jag vara med Evelina. Ska plocka upp henne på jobbet sedan och skjutsa ner henne till glasbanken. Om en månad och 1 dag kan jag åka ner dit själv. Systembolaget alltså, för er som inte förstod innebörden av "glasbanken". Därefter åker jag nog hem och försöker göra mig snygg. Kanske sover en timme eller två. Känner mig sjukt seg.

Min fästman är här också. Inte fästman som i förlovad alltså. För förlovad, det är jag inte. Än. Har nog inte planer på att bli det heller inom den närmsta tiden. Simon är här. Han håller på att måla källaren. Min blivande våning. Där jag ska bo när jag är här.

Var och käkade lunch på det där Tant Anki Fröken Sara stället. Alldeles för trångt där inne tyckte jag. Man fick ingen matro heller. Tanter och kärringar som stod och skrek över min grillade haloumi och pesto-macka och trängde in mig i bordet när dom skulle förbi. Samtidigt som man försökte äta. Jävla folk.

Över och ut. I'm out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0