Freeezing!

Ursäkta för dålig uppdatering. Men det är helt enkelt inte roligt att uppdatera när bloggen är så ful! Måste försöka fixa designen så småning om.

Fredagen spenderades inte med Evelina. Utan med Lisa som tidigare planerat. Satt hemma hos henne där jag blev bjuden på middag - quornfärs (stava?) och spaghetti. Delicious! Till det drack vi vin. Min kära moder kom och joinade oss också efter ett tag. Satt och surrade om allt mellan himmel och jord. Krogsvängen vart inte långvarig så Simon kom och hämtade mig vid 01-tiden ungefär. Då var jag nöjd och glad.

På lördagen sov jag sjukt länge. Har inte sovit så länge sedan stan brann tror jag. Hua, men skönt var det. Sedan klev vi upp och for ut till pappan min. Hade ju glömt att ge tillbaka bilnycklarna till hans bil (som jag hade lånat dagarna innan) och DESSUTOM parkerat in Mariannes bil. Jävligt lyckat av mig. Därefter for vi till mamma och Håkan där vi blev bjudna på mat. Ruskigt gott var det också!

När vi kom hem såg jag fram emot en lång och mysig filmkväll tillsammans med S. Planen var att börja med Frankenstein (ja, den är faktiskt bra!!) men det var helt fel Frankenstein så då blev jag sur och slog av. Då slog jag på Saw V istället och innan ens 10 minuter av filmen gått så sover karln. Irriterat fortsatte jag kolla på filmen. Som var till en stor besvikelse. Inte lika ruggig och spännande som de andra Saw filmerna. Nu väntar ju bara en sjätte film också. Börjar tamefan bli lite tjatigt nu.

När filmen är slut vaknar piggelin upp. Och då muttrade han för att jag satt vid datorn och surfade runt. Ja, då var det hans tur att ha tråkigt. Efter lite gnäll slog på vi ett par dokumentärer om mordet på Palme. Intressant faktiskt. Sen sov vi gott.

Vaknade av att Evelina skickat sms och frågade om jag unde jobba åt henne ikväll. Jag tackade ja, eftersom jag är i desperat behov utav pengar. Dessvärre vart det krångel så det blev inget jobb. Och inga pengar heller för den delen.

Nu ska jag agera kock och sedan fara iväg till mamsen en sväng tror jag. Längtar som en jubelidiot tills Andra avenyn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0