Det handlar om att prioritera.

Var med papsen idag. Satt mestadels och tombromsade i passagerarsätet och svettades. Vi spenderade största tiden i hans bil och for runt på olika ärenden. Han kör alldeles för hastigt och lustigt för min smak. Hua, att jag inte ligger inne för psykiska men.

Stannade till på Telia för att jag skulle kika på mobilt bredband samt en ny dator. En jobbdator närmare bestämt. Som jag ska använda i företaget när jag hjälper pappa med all bokföring som jag ska sköta (på sidan av mitt riktiga jobb). Dom hade dock inget inne så vi ska in på fredag igen och avsluta köpet.

Vad viktig jag låter! Men det ska jag tala om att så viktig som jag ser ut att vara är jag inte. För det är man inte om man käkar ravioli till middag. Ravioli? Ja mina kära vänner och bekanta, det var allt jag hade att åstadkomma i matväg i mitt kylskåp. Bortsett ifrån några clementiner. Jag menar, jag klickade ju hem bruna linser för några dagar sen som kommer att kosta mig närmare 300 kronor. Och det är ju så. "Vill man vara fin så får man lida pin", det ordspråket kan man ju tolka hur man vill. Även om det handlar om en ravioliburk mot ett par bruna linser. Ja, som rubriken lyder. Det handlar om att prioritera.

Mjölk skulle jag iaf behöva kosta på mig så frukosten är fullbordad. Kaffet alltså.

Någon som känner sig manad att ta itu med min design? Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0