Den stora frågan...

Ska jag titta på en film innan jag sover, eller ska jag ge fan i det? Klockan är ju trots allt ganska mycket.

Imorgon ska jag ner på KPMG med faderkakan och prata om företaget. Vi var där häromdagen och skulle hämta någon slags fullmakt av något slag. Och det var ju som att komma till rena rama julaftonen! Dom hade en korg med alltifrån läppsyl till pennor och anteckningsblock som man fick gratis. Snålivar som man kan bli ibland så plockade jag på mig 2 läppsyl och en karamell. Jag är beroende av läppsyl. Dessvärre har jag redan slarvat bort båda två.

Näe, det här får nog vara det sista inlägget för idag. Eller snarare det första.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.designadinblogg.se/2008/may/widgets-roligheter.html <- där hittar du hur man lägger in en nedräknare.. :) finns massa kul där!

2008-11-24 @ 07:30:16
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0