Artistutbildning.

Såg att dom hade artistutbildning på Ålsta folkhögskola. Det såg verkligen roligt ut! Kostnadsfritt var det också förrutom typ 2000 kr för studiebesök osv per studieår. Utbildningen låg på 1 år bara. Låter ju nästan för bra för att vara sant! Snacka om att det vore något för mig. Ansökningstiden börjar i April nästa år och själva utbildningen i augusti.

Dock tror jag att jag väntar med det ytterligare ett år. Vill tjäna ihop lite kosing nu när jag fått ett riktigt jobb liksom. Men det är ju värt att fundera på iaf! Sen om man skulle komma in är ju en annan fråga. Antagningsprov är det ju såklart. Audition med sång och intervju. Som sagt. Det tåls att fundera på. Tror ju inte direkt att man blir artist efter utbildningen men en rolig upplevelse åtminstonde.

Sen har jag ju stora planer på att utbilda mig som make up artist också, nån gång i framtiden. Och att min familj stöttar mig gör det hela ännu roligare såklart. Men som jag sa, ska jobba detta år som kommer nu iaf och sen börja tänka på konsikvenserna. Jag vill ju ha ett roligt liv jag! Mycket hinner nog hinna samlas i mina tankar innan dess skulle jag tro.

Näe, nu ska jag sova minsann...

Kommentarer
Postat av: Nadia

Syns imorrn snygging..då blir det en riktig laxareeee =)))

2008-11-28 @ 00:30:40
URL: http://nido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0