Anytime he goes away.

Hejsan.

Puhh, jag är utmattad som fan. har varit igång sedan 9 imorse som sagt. Kom inte hem förrns 23 eftersom jag och Emma for iväg och solade efter jobbet. Måste ju börja nu så man slipper se helt spöklik ut på dagen till ära. Ska iväg och sola igen på söndag så man får se lite mer resultat. Jag är otålig i vanlig ordning. Vill inte direkt hålla på å stress sola samma vecka för då lär man ju tappa ansiktet.

Iaf, har för en stund sen avnjutit lite Ben&Jerry's Cookie dough. Lovely. Det är seriöst underbart gott. Och... flott. Men vad gör man? Ja njuter gör man.

Måste slå igen mina gröna (ibland bruna) så man orkar upp imorgon. Hoppas jag somnar lika lätt som igår. Men det lär jag ju såklart inte göra. Klockan 8 ringer väckarklockan och då är det bara till å pallra sig in i duschen och tvätta barret. Ja för fyfan, det är allt ifrån rent nu det.

Hinner eventuellt med en bloggning imorgonbitti om ni har tur. hmpft. För efter jag sjungit och det ska jag hem till Natalies och Mattias nya lya på thulegatan där jag och Natalie ska ha tjejkväll och dricka vin. Ingen utgång dock eftersom jag är fattigare än en kyrkråtta.

Ja, så var det med den saken. På söndag jobbar jag mitt sista pass! Och efter det tänker jag fan i mig aldrig steka en till hamburgare i hela mitt liv. Hoppas jag. Happyface.

Godnatt. Oj vad klockan vart mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0