Aint no sunshine.

Tjena er. Idag har jag fått många goda skratt skulle jag nog våga påstå. Träffade Natalie runt 11 imorse och då for vi ut och lämnade lite inbjudningskort till diverse inbjudna. Sedan satte vi oss och åt/drack kaffe/fikade you name it. Ett bra tag satt vi och påminde varan om våra olika upplevelser tillsammans.

Någonting jag inte minns alls var att hon tydligen hade gått upp mitt i en show och börjat dansa, på kryssningen vi var på. Hon trodde alltså att det var ett dansgolv det handlade om, men det vart hon varse om att det inte var efter att vakten slitit ner henne ifrån scenen. Jag tror jag dog utav asgarv när hon återberättade detta.

Jag: Men alltså, så du gick bara upp på scenen helt ovetande om att det var en show på g?

Natalie: Ja? Jag hörde ju bara en massa musik och såg en massa folk och jag var ju danssugen så...

Kan ni tänka er själva?

Vi for sedan hem till hennes och Mattias nya lägenhet på thulegatan där vi hade lilla julafton. Kan man kalla det. Hon hade nämligen en massa skönhetsprodukter över som hon inte använt som jag numera är ägare av. Klart som fan att man tackar och tar emot! Så, tack!

Efter detta var det sjungdags för mig och mina körtjejer. På lördag har vi ju en liten konsert eller vad man ska kalla det. Jag ska bla sjunga "Aint no sunshine" solo. Troligtvis iaf. Beroende på om tonarten passar mig på lördagmorgon. Sen ska alla andra flickor också sjunga något eget. Nästan alla iaf. Också blir det självklart en massa härlig körsång! Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0