Affärskvinna som kränger hamburgesas.

Affärskvinna som talar. Host host. Var på möte imorse på KPMG och jag måste faktiskt erkänna att jag kände mig lite viktig när jag klev in där och skakade hand med nån karl och höll datorväskan i andra handen. Mindre viktig kände jag mig ju inte när vi sedan slog oss ner vid ett runt bord och la en massa viktiga papper framför våra näsor. Jag, denviktigakarln, en konsult samt min far. Dessvärre kände jag mig rätt bakom flötet när samtalet satt igång och dom började diskutera en massa, för mig, helt obegripliga ting.

När jag klev ut ifrån byggnaden tog jag på mig min vanliga mask igen och ringde mitt nuvarande jobb som behövde mig ikväll. Från viktig affärskvinna till ett flottigt gatuköksbiträde (no offence mina kära kollegor, jag tror ni håller med mig). Som tur är har jag nu bara 3 återstående pass kvar innan jag går över till att bli säljare. Då får jag en liten finare titel minsann. gatuköksbiträde vs. säljare. Men vem bryr sig egentligen? Ett jobb är alltid ett jobb och så är det.

På fredag har jag ett möte inbokad, återigen på KPMG. Ska träffa konsulten som ska hjälpa mig en liten bit på vägen så kan lära mig att hantera fakturering och bokföring och allt vad det nu kallades. Det där jag inte förstod så mycket av iaf. Ska tydligen träffa henne en gång i månaden nu framöver. (Fortfarande så är detta på sidan av mitt vanliga jobb)

Näe, nu börjar det bli lite för mycket blondinbella över mig. För egentligen är jag bara en vanlig jävla svensson! And i'm damn proud of it.

Från det ena till det tredje så känner jag att jag verkligen måste komma igång med träningen. Detta håller inte. Så fort jag har kommit in i mitt nya arbete som startar på måndag så ska jag se till att skaffa ett kort på ego. Eftersom jag och Natalie kmr att arbeta samma tider på samma ställe så passar det ju utmärkt att träna tillsammans också. Då känns det lite mer som att det blir av. Man får väl se till att göra det till en rutin...

Nu ni gott folk, ska jag slå på en film och krypa ner under täcket för det är freeeezing cold här tycker jag.








Kommentarer
Postat av: jennie

Från viktig affärskvinna till ett flottigt gatuköksbiträde.

hahahahohoho!!!!!!

Lukta hamburgare är ju kung! Nästan så jag saknar det...;)

2008-11-27 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0