You don't have to be green, to be green!

Känner ni igen den reklamen? Jag hade då inte hört den innan min kontorskamrat sjöng den för mig och nu är det den jag har på huvudet istället. Haha, den är iaf king.

Igår skrev jag som sagt att jag var jävligt sugen på apelsinkrokant. Och idag kunde jag inte hålla mig! Jag kostade på mig den jäveln och god är den kan jag lova.

Det är fortfarande kokjävlahett här inne altlså. Uh vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig alldeles orkeslös så jag funderar på om det är en sjukdom som spökar och är på g. Har jag inte tid med isåfall. Tänker inte sjukanm'la mig ifrån jobbet såvida jag inte spyr och har mig. Ska sätta mig och lyssna med Natalie nu istället tills jag får lite energi. Men lunchrasten är ännu inte slut. Har 25 minuter innestående.

Wtf. Nu spelar dom dansbandsmusik här inne också? Dårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0